שאלות ותשובות
שאלה: מהי הכתובת בחנות ובסטודיו?
תשובה: סוקולוב 60 רמת השרון
שאלה: מהם שעות פעילות של החנות?
תשובה:
ראשון, שני, רביעי, חמישי 09:30-18:00
שלישי 09:30-14:00
שישי 09:00-14:00
שאלה: מהם שעות פעילות של הסטודיו למארזים?
תשובה:
ראשון, שני, רביעי, חמישי 09:30-15:30
שלישי 09:30-14:00
בימי שישי הסטודיו לא פעיל
החלפת מארזים בשעות פעילות הסטודיו בלבד.
שאלה: האם כל המוצרים שבאתר נמצאים בחנות?
תשובה: כל המלאי שבאתר תוכלו לראות ולהרגיש גם בחנות הקסומה שלנו!
שאלה: האם ניתן להחליף מארז?
תשובה: ניתן להחליף עד חודש את כל תכולת המארז/מוצר למעט הקופסה שהיא חלק מהאריזה.
במעמד ההחלפה, אנו מקזזים את עלות המשלוח ועלות אריזה & קופסה ואתם מוזמנים לבחור מהמוצרים האיכותיים ומהמגוון הגדול שבחנות.
במידה ותבחרו לקחת זיכוי -הוא יהיה בתוקף עד כ-6 חודשים.
שאלה: ביצעתי הזמנה באתר מתי אני אמור לקבל את המשלוח?
תשובה:החבילה/המוצר יישלח לאחר קבלת אישור מחברת האשראי על ביצוע העסקה.
הזמנות אשר יבוצעו בימים א-ה, עד השעה 13:00 יסופקו תוך 3-7 ימי עסקים למעט איזור המרכז
אזור המרכז, השרון (תל אביב, פתח תקווה, רמת גן, בני ברק, חולון, ראש העין, רעננה, כפר סבא, הרצליה, רמת השרון ועוד.. – המשלוח מהיום להיום / מהיום למחר (הזמנה שתבוצע ביום חמישי תימסר באותו יום או ביום ראשון).
- בתקופות חגים וחודשי מבצעים (נובמבר, בלאק פריידי, shopping il וכדומה) ייתכנו עיכובים במסירת המשלוח עד 7 ימי עסקים עקב עומס בחברות המשלוחים.
הזמנה שתבוצע לאחר שעות אלו תסופק ביום העסקים שלמחרת. (יום עסקים מוגדר בימים א-ה לא כולל ערבי חג ומועדים).
שאלה: האם פרטי האשראי נמצאים ברשות העסק?האם בטוח לבצע הזמנה אצלכם?
תשובה: פרטי האשראי שלכם לא ברשותנו, אנו סולקים עם 2 מערכות סליקה מהטובות שיש -PAYPAL וישרכארט.
שאלה: מתי אחוייב על ההזמנה שביצעתי?
תשובה: החיוב מתבצע באופן מידי בעת התשלום באתר, בכפוף לאישור העסקה מול חברת האשראי ו- PAYPAL