שאלות ותשובות

שאלה: מהי הכתובת בחנות ובסטודיו?

תשובה: סוקולוב 60 רמת השרון

שאלה: מהם שעות פעילות של החנות?

תשובה:

ראשון, שני, רביעי, חמישי 09:30-18:00

שלישי 09:30-14:00

שישי 09:00-14:00

שאלה: מהם שעות פעילות של הסטודיו למארזים?

תשובה:

ראשון, שני, רביעי, חמישי 09:30-15:30

שלישי 09:30-14:00

בימי שישי הסטודיו לא פעיל

החלפת מארזים בשעות פעילות הסטודיו בלבד.

שאלה: האם כל המוצרים שבאתר נמצאים בחנות?

תשובה: כל המלאי שבאתר תוכלו לראות ולהרגיש גם בחנות הקסומה שלנו!

שאלה: האם ניתן להחליף מארז?

תשובה: ניתן להחליף עד חודש את כל תכולת המארז/מוצר למעט הקופסה שהיא חלק מהאריזה.

במעמד ההחלפה, אנו מקזזים את עלות המשלוח ועלות אריזה & קופסה ואתם מוזמנים לבחור מהמוצרים האיכותיים ומהמגוון הגדול שבחנות.

במידה ותבחרו לקחת זיכוי -הוא יהיה בתוקף עד כ-6 חודשים.

שאלה: ביצעתי הזמנה באתר מתי אני אמור לקבל את המשלוח?

תשובה:החבילה/המוצר יישלח לאחר קבלת אישור מחברת האשראי על ביצוע העסקה.

הזמנות אשר יבוצעו בימים א-ה, עד השעה 13:00 יסופקו תוך 3-7 ימי עסקים למעט איזור המרכז

אזור המרכז, השרון (תל אביב, פתח תקווה, רמת גן, בני ברק, חולון, ראש העין, רעננה, כפר סבא, הרצליה, רמת השרון ועוד.. – המשלוח מהיום להיום / מהיום למחר (הזמנה שתבוצע ביום חמישי תימסר באותו יום או ביום ראשון).

  • בתקופות חגים וחודשי מבצעים (נובמבר, בלאק פריידי, shopping il וכדומה) ייתכנו עיכובים במסירת המשלוח עד 7 ימי עסקים עקב עומס בחברות המשלוחים.

הזמנה שתבוצע לאחר שעות אלו תסופק ביום העסקים שלמחרת. (יום עסקים מוגדר בימים א-ה לא כולל ערבי חג ומועדים).

שאלה: האם פרטי האשראי נמצאים ברשות העסק?האם בטוח לבצע הזמנה אצלכם?

תשובה: פרטי האשראי שלכם לא ברשותנו, אנו סולקים עם 2 מערכות סליקה מהטובות שיש -PAYPAL וישרכארט.

שאלה: מתי אחוייב על ההזמנה שביצעתי?

תשובה: החיוב מתבצע באופן מידי בעת התשלום באתר, בכפוף לאישור העסקה מול חברת האשראי ו- PAYPAL